7 favoriete Instagramaccounts

Tussen alle papers en deadlines door wil ik nog eens tijd maken voor mijn blogje. Instagram is zonder twijfel mijn favoriete sociale mediakanaal. Sinds een paar jaar ben ik zowat afgestapt van het puur ‘celebrities volgen’ en wilde ik liever enkel ‘mooie’ foto’s in mijn feed zien verschijnen. Inmiddels volg ik ongeveer 650 accounts op Instagram en was het dus énorm moeilijk om daaruit een kleine selectie te maken. Hieronder ontdekken jullie enkele van mijn topfavorieten.

deargracie

#TBT to this purrrrfect summer day. 😻

A post shared by Grace Flynn (@deargracie) on

 

Grace’s levensmotto is: live fat, die yum. Kan ik me helemaal in vinden! Van haar account word ik instant vrolijk. Regelmatig passeert er wel eens een stapel donuts over haar feed.

sara_lecci

#100waystostartyourday

A post shared by SARA LECCI 🥀 (@sara_lecci) on

 

Minimalistisch, zwart, wit, neutrale kleuren… Perfectie.

lennertmadou

 

Antwerpen represent! Nee serieus, deze kerel heeft een hoop talent. Zijn profiel is echt de moeite waard om eens wat op te gaan scrollen.

connorfranta

tea & a new toy

A post shared by connor franta (@connorfranta) on

 

Connor Franta, voor sommigen misschien ook wel bekend als Youtuber. Zijn foto’s hebben een hoog hipstergehalte, maar er zitten soms echt prachtige kiekjes bij.

royalprincegeorge

 

Een account toegewijd aan een stel Britse korthaar katten, George en Lily. Need I say more?

ozproductjunkie

 

Een make-upaccount mocht ook zeker in dit lijstje niet ontbreken. Serieuze make up collection goals 😍

theresesennerholt

A baking kind of morning. /

A post shared by Therese Sennerholt (@theresesennerholt) on

 

Nog meer van die zwart-witte/interieurperfectie.

Nu je dan toch op Instagram bezig bent, dan is het misschien het ideale moment om eens op mijn persoonlijke Instagram te gaan kijken: @kerkhofsamber (shameless self promo). Happy scrolling! 🙂 Wat voor Instagramaccounts volg jij het liefst?

Bron uitgelichte foto: mortalmuses.com
3 gedachtes over “7 favoriete Instagramaccounts

Reageer op dit artikel

