StyleTone Augustus 2015

Vorige maand nam ik een abonnement op Birchbox (ik schreef er ook over) en deze maand sprong een andere beautybox me in het oog, namelijk StyleTone. Deze box is heel vergelijkbaar met Birchbox, maar focust meer op make-upproducten. Vandaag laat ik je zien wat voor bijzonder fijne producten ik in de brievenbus kreeg.

Ziet deze box er niet supervrolijk uit? De verpakking oogt echt erg leuk. Het doosje is slechts een paar centimeters dik dus het past perfect door de brievenbus. Dit vind ik zelf een groot voordeel, want ik haat het om een pakje te verwachten. Begrijp me niet verkeerd, ik HOU echt van pakketten ontvangen. Maar het is soms wel vervelend wanneer je je dag moet omgooien omdat de pakjesbezorger langskomt.

IMG_4822

Als ik het doosje open, word ik verwelkomd door een al even vrolijk ogend magazine. Het bevat alle informatie over de producten met telkens mooie foto’s erbij. Ook staan er een aantal leuke lifestyle-artikelen in, zoals een receptje voor ijslolly’s. Het thema van deze maand is ook duidelijk ijsjes!

IMG_4823

In de StyleTone box krijg je altijd 5 full size producten. Voor deze beautybox betaal je maandelijks 15 euro.

#1 So Susan Light Diffuser – €19,50

IMG_4830

IMG_4831

De trend van het moment: contouren. StyleTone speelt hier mooi op in met dit leuke productje van het merk So Susan. Het palletje bevat een bronzer en een highlighter. De bronzer lijkt mij wat aan de donkere kant maar ik ben vooral benieuwd naar de highlighter (mijn nieuwste obsessie). Op het eerste gezicht heeft hij veel weg van de Mary-Lou-Manizer van The Balm. Hopelijk doet deze het even goed! Het doosje vind ik trouwens prachtig.

#2 LookX Exclusive Eyeliner – €17,65

IMG_4834

Eyeliner is één van mijn favoriete make-upitems. Ik was dus ook bijzonder blij met dit exemplaar in mijn box. Weer een nieuwe soort om te ontdekken! De applicator van deze LookX Exclusive Eyeliner maakt gebruik van een twist-systeem en bevat ook een minislijpertje aan de achterkant voor het preciezere werk.

#3 Pixi Lid Last Shadow Pen – €9,99

IMG_4825

Oogschaduw is iets wat ik – puur uit luiheid – niet zo vaak draag. Een oogschaduwstick zoals deze Pixi Lid Last Shadow Pen in kleur Brun Beam is dus helemaal mijn ding. StyleTone koos gelukkig voor neutrale kleuren (mijn versie is bruin en de andere versie was champagnekleurig) dus dit product zou wel eens een vaste stek in mijn make-uptasje kunnen krijgen. Een pluspunt: Pixi heeft superschattige verpakkingen!

#4 Stila Pencil SharpeneR – €5,95

IMG_4832

Heel grappig dit: deze slijper stond normaal niet gepland om in de StyleTone box te gaan. In het boekje staat te lezen dat ze deze Stila pencil sharpener erbij hebben gevoegd omdat de Pixi pen (vorige item) geen twist-systeem voorzien heeft. Deze slijper maakt het werk dus wat gemakkelijker. How thoughtful!

#5 Be A Bombshell Lipgloss- €11,50

IMG_4828

Zoals sommigen misschien weten, ben ik echt geen glossy persoon. Ik heb mijn lippen het liefst matter dan mat. Deze Be a Bombshell lipgloss in Pink Punch maakte mij dus niet meteen enthousiast. Maar eerlijk: die kleur! Ik vind het echt een prachtige kleur, en om die reden ga ik hem zeker een kans geven.

IMG_4829

De voor- en nadelen:

Plus
  • past door de brievenbus
  • steeds 5 full sizes
  • cruelty free
  • waarde van minstens €40
  • betaling met Bancontact
Min
  • geen??

De totale waarde van de producten die ik net beschreef is ongeveer 65 euro! Ik ben echt enorm onder de indruk van deze StyleTonebox. Ik overweeg zelfs om helemaal over te schakelen van Birchbox naar StyleTone. Wat vind jij van deze producten? 

 Instagram is mijn favoriete social media – volg me hier ❤️

7 gedachtes over “StyleTone Augustus 2015

Reageer op dit artikel

