Opening Party Kiehl’s Flagship Store Amsterdam

Enkele weken geleden ontving ik een bericht van Kiehl’s met de vraag of ik naar de opening party van hun nieuwe flagship store in Amsterdam wilde gaan op 22 juli. I ❤️ Kiehl’s, dus daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Amsterdam is maar een tweetal uurtjes rijden van waar ik woon, dus ik vroeg een vriendin mee en we besloten er een daguitstapje van te maken. Het bleek een van de leukste dagen ooit te worden!

IMG_1429

We waren vroeg vertrokken en hadden dus nog een hele dag in de stad te spenderen, dus hebben we overdag wat door de Negen Straatjes gekuierd. We hadden geluk met het weer, dus dat was ook een meevaller. De 9 Straatjes is echt een buurt waar ik nog zou willen wonen. Al die kleine winkeltjes zijn zo gezellig! We hebben allebei ook nog een aantal leuke stuks kunnen scoren.

Lekker Thais eten deden we daarna bij Thai Fusion. Ons originele plan was om overdag het Anne Frank Huis te gaan bezoeken, maar omdat dit daguitstapje zo spontaan en last minute vastgelegd was, hadden we natuurlijk geen tijd meer om tickets te reserveren. De rij aan de ingang voor het museum was echt kilometerslang, dus dat bezoekje sparen we maar uit voor een andere keer.

IMG_1433

We waren overdag al een keer langs de Kiehl’s winkel gepasseerd om een kijkje te nemen. Aylin wilde namelijk graag een huidconsultatie laten doen, dat doen ze daar volledig gratis. Ik had al een keer bij Kiehl’s in Antwerpen een huidconsultatie gekregen. Toen kreeg ik meteen een hoop staaltjes mee naar huis, heel handig om eerst even een product uit te kunnen testen vooraleer je het koopt. Kiehl’s is namelijk best een prijzig merk. Helaas was er die dag niet veel tijd meer voor consultaties door de voorbereidingen voor het evenement, maar er werd ons beloofd dat hun collega’s in Antwerpen ons met plezier een keer onder handen zouden nemen. Iets dichter bij de deur ook 😉

Foto 22-07-15 21 22 16

Om 20u was het dan zover, de party begon. Bij aankomst kreeg iedereen een glas champagne en er waren de hele avond cocktails, gezonde hapjes en polaroidfoto’s à volonté. We werden er echt goed verwend!

Foto 22-07-15 20 17 54Foto 22-07-15 20 19 42

Als afsluiter kregen alle gasten nog een goedgevulde goodiebag mee naar huis. In de goodiebag vond ik de Ultra Light Daily UV Defense die al lang op mijn verlanglijstje stond en ook mijn favoriete Midnight Recovery Concentrate, dus daar was ik ENORM blij mee. Mijn dag was gemaakt! Grappig weetje: toen we de party verlieten waren alle ‘vrouwelijke’ goodiebags al weggegeven, dus kregen we eentje voor mannen mee. Maar daar zijn we alsnog heel tevreden mee, gezien de inhoud ervan 🙂 Ik vond het echt een zéér geslaagde en gezellige avond (en de rest van de dag trouwens ook)!

IMG_1444

Winkelen kon tijdens het evenement natuurlijk ook nog. Ik ben al lang benieuwd naar het beroemde Creamy Eye Treatment met avocado, dus ik besloot hem mee te nemen. Een review volgt binnenkort!

IMG_1441

Heel erg bedankt aan heel het Kiehl’s team voor de topavond!

3 gedachtes over “Opening Party Kiehl’s Flagship Store Amsterdam

Reageer op dit artikel

