What’s in my bag?

Niks beter dan bloggen tijdens je blokpauze! Vandaag laat ik eens zien wat er allemaal in mijn handtas zit. Ik vind het zelf altijd leuk om van anderen te ontdekken waar zij elke dag mee sleuren. Dit is er dus eentje voor de nieuwsgierigen onder ons. 🙂

Reversible Vegan Leather Pocket Tote Bag in Tan and Black – Urban Outfitters – €55

Deze handtas kreeg ik enkele maanden geleden van mijn opa voor mijn verjaardag en komt van Urban Outfitters. Klik op de foto om de tas op de website te bekijken. Ik ben echt verliefd op deze tas! Hij is lekker groot en volledig vegan. Het feit dat hij van nepleer is, doet zeker niet onder aan de kwaliteit. Dit vind ik echt het grootste voordeel, want ik zou me er echt niet goed bij voelen om altijd met een halve koe rond mijn arm te lopen. De tas is ook reversible: je kan hem binnenstebuiten draaien en dan heb je plots je tas in een andere kleur. Hoe handig is dat? Mijn exemplaar is bruin en zwart. Super om te combineren bij verschillende outfits!

Wat zit er nu gewoonlijk allemaal in?

  • Een handcrème van Nivea. Normaal heb ik altijd eentje van The Body Shop, maar deze Pure & Natural met arganolie zag er mij ook wel de moeite uit. Ik ben er tot nu toe heel tevreden over, trekt snel in en ruikt bovendien heel lekker.
  • Misschien wel het belangrijkste item: mijn portemonnee. Dit aztec gevalletje komt van Stradivarius (mijn favoriete winkel!) uit Praag. Het model is nog steeds te koop, klik hier. Momenteel zit er niet zo veel geld in, een totaal van €4,34. Haha! Maar mijn strategie is ook om zo weinig mogelijk cash geld in mijn portemonnee te bewaren. Eens er namelijk wat los briefjesgeld in zit, geraakt het er ook nogal makkelijk uit, zal ik zeggen… Zijn er nog mensen met dat probleem?
  • Een balpen, want dat komt altijd van pas (zie ook volgende item).
  • Mijn blog-notitieboekje, uiteraard! Gewoon omdat het leuk voelt om altijd bij te hebben, maar ook voor wanneer er me een leuk ideetje te binnen schiet.
  • Een klein sleutelbosje met mijn kotsleutels eraan. Ik zal er binnenkort afscheid van moeten nemen… *snif*
  • Mijn favoriete lippenbalsem: Nuxe Rève de Miel. Ik schrijf hier ook over in mijn lip care artikel.
  • Oortelefoons, voor onderweg of op het openbaar vervoer. Dit zijn gewoon de standaard oortjes van Apple. Ik hou vooral van die kleine remote, die ervoor zorgt dat ik niet steeds mijn iPhone moet bovenhalen om een lied te skippen.
  • Mijn zonnebril van New Look heb ik ook meestal bij. De laatste tijd heb ik hem steeds vaker nodig met dit zonnige weer, zalig ☀️
  • Ik vond ook enkele losse koperen centjes op de bodem van mijn tas. Standaard 🙂
  • Een boring old pakje tissues.
  • En tot slot: pepermuntjes. Want ja, wie houdt er niet van een frisse mond?

Mijn vertrouwde iPhone heb ik uiteraard ook altijd bij, maar die zit eigenlijk meer in mijn hand dan in mijn tas, haha. Hopelijk vond je het tof om eens in mijn tas te piepen!

Schreef jij ook ooit een artikel over je handtas? Dan mag je zeker de link hieronder achterlaten. Ik lees het graag!

8 gedachtes over “What’s in my bag?

  1. Dalinka zegt:

    Leuke tas! Gaaf dat je hem binnenstebuiten kan draaien. En dat van die portemonnee ken ik. Ik heb ook zo’n ding en ik probeer zo weinig mogelijk muntjes erin te doen, want die vallen er zo uit. Maar hij is zo lekker klein en licht.

    Like

  2. lenavaes zegt:

    Haha, ik heb ook altijd losse centjes in mijn tas zitten… Lippenbalsem heb ik ook echt altijd in mijn tas zitten, ik kan echt niet zonder! Ik vond het al een geweldige tas, en hij werd alleen nog beter toen je zei dat je hem ook binnestebuiten kan trekken. Twee tassen in één, hoe cool is dat? Leuke post 🙂 Liefs, Lena

    Liked by 1 persoon

Reageer op dit artikel

